LET OP: vanwege extreme drukte bij onze vervoerders kan de bezorging van uw pakket langer duren dan u van ons gewend bent.

Voor 12.00 uur besteld = morgen op locatie
* met uitzondering van Waldo plantenbakken
30 jaar ervaring
Altijd verzekerd van professioneel advies

Waldo plantenbak 100 x 100 x 40

De Waldo plantenbak, geeft iedere woning direct een luxe uitstraling!

Een lage vierkante plantenbak, betaalbaar voor iedereen.

Combifit is het verkooppunt van Waldo Plantenbakken. 

* Verplichte velden

€ 202,48
Incl. BTW: € 245,00
Totaal: 
-
+

Levertijd: 20 werkdagen

Gratis bezorgen vanaf € 50,- (excl. btw)

Toepassing

Toepassing

Voordelen

  • Luxe uitstraling
  • Super sterk van kwaliteit
  • Betaalbaar voor iedereen
  • Lichtgewicht
  • Gemaakt van thermisch gepoedercoat verzinkt (lichtgewicht) staal.
  • Onderhouds- en vorstvrij
  • Kleurbehoud tot wel 30 jaar

Kleuren

  • Wit
  • Zwart
  • Antraciet

Specificaties

Extra informatie

Artikelnummer 237096

Informatie

Details

Waldo plantenbak

Waldo plantenbak 100 x 100 x 40 is een lage vierkante plantenbak. Super sterk van kwaliteit en verkrijgbaar in meerdere kleuren. Wanneer staat er een Waldo plantenbak bij u in de tuin te schitteren? 

Levertijd bedraagt gemiddeld 20 werkdagen.

Offerte aanvragen

  • * Verplichte velden

Beoordelingen

Klantenbeoordelingen (11)

Te late leveringBeoordeling door Anoniem
Kwaliteit
Op het site stond er dat het op voorraad was. En dat het geleverd zou worden binnen paar dagen. Maar dit was niet helemaal zo. Ik heb het product nog steeds niet ontvangen (we zijn al een maand aan het wachten) (Geplaatst op 04-06-2021)
Nog niks ontvangen helaas!Beoordeling door Annika Bos
Kwaliteit
Helaas kan ik nog geen mening geven omdat ik nog geen product heb ontvangen. Jammer dat in de andere reviews wordt aangegeven dat de leveringsproblemen nu zijn verholpen en je wel binnen 20 dagen je product ontvangt. (Geplaatst op 31-05-2021)
Waldo plantenbakBeoordeling door Tim
Kwaliteit
Ik geef 5 sterren. De plantenbakken staan erg mooi in de tuin en kunnen tot op de cm nauwkeurig als maatwerk gemaakt worden. Je merkt dat Waldo succesvol is, de levering was later dan gepland. Uiteindelijk is alles netjes opgelost en zijn we erg tevreden met onze prachtige bakken. Ze zijn stevig, goed verpakt en hebben de tuin een erg luxe uitstraling gegeven. We hebben ook niks anders kunnen vinden wat in de buurt komt van de uitstraling van deze bakken. (Geplaatst op 30-05-2021)
Nog niks ontvangen!! Wanneer komen ze dan?Beoordeling door M. Hartman
Kwaliteit
geen!! (Geplaatst op 27-05-2021)
Waldo PlantenbakBeoordeling door Barbara Dekker
Kwaliteit
Dik tevreden over de Waldo plantenbak!
Een super mooie bak, bedankt voor de snelle levering en service.
(Geplaatst op 19-05-2021)
Waldo plantenbakkenBeoordeling door Tinie Vonk
Kwaliteit
Ik ben superblij met de mooie plantenbakken van Waldo, helaas wel een dag later geleverd.
Maar super mooie bakken en goede kwaliteit!
(Geplaatst op 19-05-2021)
Koop hier niet!!!Beoordeling door Anoniem
Kwaliteit
2 x voor niets thuis zitten wachten op de levering van plantenbakken! Niemand bereikbaar en beloftes die niet nagekomen worden, u bent gewaarschuwd. (Geplaatst op 06-05-2021)
Zeer Laat geleverd en lelijke popnagels in het zicht in de boven randBeoordeling door Anoniem
Kwaliteit
niet tevreden (Geplaatst op 05-05-2021)
Heel tevreden over deze Waldo planten bakken.Beoordeling door Anoniem
Kwaliteit
Door drukte vertraging vanuit waldo planten bakken maar dit erg goed opgelost met waldo zelf.
zeer zeker een aanrader om hier je planten bakken te bestellen. (Geplaatst op 03-05-2021)
W ij hebben de bak nog niet mogen ontvangenBeoordeling door Jacques V Wieringen
Kwaliteit
Geen mening wij hebben nog niks ontvangen

Reactie combifit 30-04-2021:
Onze excuses voor de lange levertermijnen op de Waldo plantenbakken. We hebben de enorme vraag naar dit product helaas onderschat en
dat heeft ervoor gezorgd dat we moeite hadden om deze producten op tijd te bezorgen. De leverancier heeft heel hard gewerkt om de
productiecapaciteit te verhogen en vanaf nu kunnen we garanderen dat de producten binnen de levertijd die wij op de website tonen bij
u wordt afgeleverd. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit natuurlijk graag. Onze klantenservice staat voor u klaar! (Geplaatst op 20-04-2021)
Afspraak is niet nagekomenBeoordeling door Anoniem
Kwaliteit
Op 7 maart jl heb ik 2 plantenbak online besteld die uiterlijk 31 maart zouden bezorgd worden . Op 31 maart kreeg ik een telefoon van de mdewerker van Combifit dat hij ervoor zou gaan zorgen dat de bestelling zaterdag 3 april of maandag 5 april uitgeleverd kunnen worden wat het hellaas nog niet gebeurd is en weet nog niet wanneer onze bestelling wel wordt afgeleverd. (Geplaatst op 08-04-2021)

Eerder bezochte producten